Wednesday, October 31, 2007

عذرا

اسفة جدا يا جماعة على التاخير بس واللة المسالة نتية بحتة وصلة النت بتاعتى اصلها بايظة بقالها يجى اسبوعين يلا ادعولها ربنا ينتعها بالسلامة
وبالنسبة للمشروع الجديد الى عندة مشكلة عاطفية عائلية فنية اى مشكلة من اى نوع يبعتلى على
crazyl0ma@hotmail.com
وانا مش هكتب اسماء انا هكتب اول حرف من كل اسم والى عايز يقول اسمة يوضح كدة فى الرسالة وان شاء اللة اول ما النت يتصلح هنكمل المشروع
وعايزة اقترحات بالنسبة للاسم يعنى
انا ولميس وهواك
حلال العقد
وشوشة
الى عندة اسم حلو يقولة ونقرر سوا
واراكم قريبا ان شاء اللة

7 comments:

Dr.Mohammed Gohary said...

اسفة جدا يا جماعة على التاخير بس واللة المسالة نتية بحتة

يا واد يا واد
بتلقطي بسرعه اهووووووو

عموما مبروك علي المشروع الجديد
وربنا يسهل ممكن نعوزك

ومبروووك يا ستي

والنسبة لاقتراحي لاسم البرنامج
يبقي : أنا لميس وهواك
مش أناو لميس وهواك

أو
لومـــا حلالة البروبليـــما


علي الهامش
قصدي في نص الصفحة
أول كومينت برضو
حتي د. محمود فرج ما لحقوووش
مع انه كان حالف بالطلاق ما عنت هلحق اول كومينت

ومش هيقول ايكش يتمر لان العيش والكومينتات ما بتتمرش فيكي ابدا
بس هعذرك عشان الوصله الخربانه

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

والله يا محمد مش عارف اقول لك ايه

انت فاكر اني ملحقتش اول بوست عشان مشفتوش

علي فكره

أنا المشكله عندي نتيه بحته زي لميس
وبقيت بهرب من البيت والجهاز اللي مفيهوش نت وأخرج بدل ما انام من الزهق

والحمد لله النت لسه جاي

ولكن للأسف يهيأ لي أن النت لن يستمر هكذا


عموما دعواتك


لميس
خليها حلال المشاكل أو أي شيء من هذا القبيل عشان لو حد محتاج يكلمك في حاجه بره الحب يتكلم


وشكلي هبقي اول زبون .. اهه نجرب ونشوف
بالتوفيق ان شاء الله

kafrawy said...

مفيش فايدة

عبد الرحمن أبو بكر said...

لوما العسل

عموما مبروك علي المدونة مقدما

وانا مستنيها بفارغ الصبر ثانيا

وممكن تسميها مثلا

لوما الخبيرة العاطفية

او لوما أيموشن وقصدي أيموشن يعني عواطف بسبالأنجليزي

او ممكن كريزي أيموشن

المهم عواطف تبقي في الموضوع وخلاص

تحياتي يا لوميا

Dr.Mohammed Gohary said...

دانتا مصمم بقا يا حوده
اخص عليك
دانا بنكشك يا حاج

قولتلك انا اكمنت الاول انت تكمنت الاول واحد
المهم محدش غيرنا

والف سلامه علي النت


لوما حلاله البروبليما

لاحظي
لــــــــوما
بروبليــــما
عموما علي راحتك
دا اقتراح اونلي

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

وانا كمان بنكشك يا محمد ... ماهو من كتر ما الطب نكشنا .... ملناش غير نكش بعض

تسلم يا جوهري باشا

Dr.Mohammed Gohary said...

هههههههههه انكش انكش فاضيلك وفاضيلي وتسلملي يا عسل