Monday, October 22, 2007

اقتراح

يا جماعة انا كنت عايزة اقترح عليكوا اقتراح
انا معروفة بين صحابى انى حلالة المشاكل مش حلالة المشاكل اوى يعنى بس اهو لما واحدة بتكون عندها مشكلة عاطفية بحاول اساعدها وبما انى حشرية جدا بس طيبة واللة كان نفسى اساعد اكبر عدد ممكن من الناس صحيح انا زباين مدونتى مش كتير اوى يعنى بس اهو احسن من مافيش
فقلت فى عقل بالى يا بت يا لوما ما تيجى نعمل مدونة واسميها حلالة المشاكل او انا ولميس وهواك :]:] وتكون فكرتها عن ان اى حد عندة مشكلة عاطفية او غير عاطفية يحكيهالى بالتفصيل وانا احاول اساعدوا فى التفكير اصل ساعات الواحد لما بيكون واقع فى مشكلة مع حد بيحبة بيحس انة مخة واقف وعايز راى حد تانى وفى الحالة دى اكون انا موجودة
بس حبيت اخد رايكوا الاول قبل ما اعمل العملة المهببة دى ولو فى اى اقتراحات انا ديموقراطية جدا

8 comments:

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

شكلي كده هزعل محمد الجوهري

اوعي تزعل يا كبييييير

مكانك في الحفظ والصون

اقتراح حلو يا لميس .. مش ده اقتراح الجوهري؟؟

بس الموضوع عاوز تنظيم جامد

وعاوز يكون صفحة الهتمل غير صفحة البلوجر المعتاده
لأن المفروض اللي عنده مشكله هيكتبها كلها ويشرحها لك ... في بوست

وانتي تردي عليه في بوست تاني
وتكون اراء القراء تقييم للمشكله والحل

ممكن فكره جامده جدا بقه
تعمليها مدونه لأعضاء كثر وتبعتي دعوات كتير .. هتكوني انتي رئيسة المدونه والتي لها الحق في قبول ورفض عضوية أي مدون .. وهتحطي شروط للإنضمام
وتحاولي اكبر عدد يشترك في مدونتك
ويدخل العضو لو عنده مشكله .. يكتبها في بوست
ما هو مش معقول هيكتبها زي ما بنكتب الرد عندك ... هتبقي صعبه في اني مثلا اقرا المشكله وحلها بخط صغير كده

طبعا كلامي اللي فات ده كله ... أي كلام

الل أنا متأكد انه هيفيدك برأيه .. محمد الجوهري

الكومينت مستنيك يا دكتور

شكرا يا لميس

حدوته مصرية said...

بس تكونى قد انك تحلى مشاكل الناس بقى مش متعرفيش حلول اوك؟؟
و ليكى عليا بعد ما يبقى عندى حياه عاطفية اساسا بعد 20 سنة كده هههههه ابقى اقولك مشاكلى

اعتقد عشان يتبعتلك حاجات كده ممكن الناس متبقاش عايزة تقول هما مين فهتكتبى ايميل فى المدونة يبعتولك المشاكل و انتى تكتبى المشكلة والحل فى المدونة من غير ما نعرف اصحاب المشاكل

تحياتى

عبد الرحمن أبو بكر said...

هاااااااي يا لوما

الفكرة دي حلوة قوي

وياريت تعمليها في اسرع وقت

ربنا يوفقك يا لوما يا عسل

Dr.Mohammed Gohary said...

دايما مديني وضعي يا د. محمود يا حبيب قلبي
بص يا باشا انا وانتا واحد من حيث المكان المهم مافيش واحد غيرنا ياخد اول كومينت يانا يانا يانتا علي رأي حماقي افندي

بالنسبه لموضوعك يالميس
هو موضوع ولا كلمة طبعا
بس زي ما قالك محمود فرج
تصدقي الواد ده افكاره تحفه
وكمان ممكن تدي ايميلك لاي حد عنده مشكله يبعتلك قصته في رسالة لو عجبتك وعندك الحل ليها او حتي القدرة علي مناقشتها تعمليها بوست طبعا وييجي دور البشرية بقا انها تعلق علي الموضوع ونعملها بين الناس ههههههههه
ايه رأيك؟؟؟؟؟
وطبعا لازم تستشيريني وبلاش نداله هاااه من الأول بقولك اهوووه
وكمان عندي فكره اوعي وشك
ايه رأيك تسمي المدونه انا والجوهري وهواك
ولا بلاش لمحدش يدخلها هههههههههههههه

فكرة تحفة طبعا يا لوما
ومستنيين قرارات سيادتك

وطبعا متشكر جدا يا حبيب قلبي يا حوده يا مظبطني

Casper said...

أو تعمليها زى بريد القراء

تحطى ايميل ظاهر فى المدونة مخصوص لهذا النوع من المواضيع وليكن

7allal_elmashakel@hotmail.com

ومنه تاخدى نص المشكلة وتنشرك ردك عليها فى نفس البوست بلونين مختلفين ومع حذف اسم المرسل حفاظا على الخصوصية

وربنا يوفقك مع زباينك بقى

l0ma said...

يا جماعة ميرسى جدا بجد اقتراحاتكوا كلها تحفة
انتوا شجعتونى جدا انى اعمل الحكاية دى انشاء اللة قريبا جدا

Dr.Mohammed Gohary said...

مستنيين اما نشوف

Anonymous said...

دى فكرة جامدة جدا يالوما واتمنى انها تكون بجد مش أى كلام ولو الفكرة هتتنفذ بالفعل يا ريت تكتبى الايميل بتاعك اسراء