Sunday, April 13, 2008

الراية البيضا

هناك شىء مفقود بداخلى . ابحث عنة ولا اجدة
احاول معرفة ما هو فاكتشف انى لا اتنفس
لقد فقدت روحى
هل قبضها الالة ام انها هائمة حولك كشبح لكى تعيش
هل انا ميتة الان ام انى اقتات على ما بقى لى من انفاسك لكى احيا
احاول ان اتحرك ولكن جسدى يأبى الطاعة وكأن لة ارادة اخرى سوى ارادتى
اصرخ... اصرخ... ولكنى لا اسمع شيئا
هل تركنى صوتى هو الاخر وذهب اليك
هل خانتنى كل اعضائى وتركت ارضها واستسلمت للعدو
ام انها اخٍِذت اسرى بعينيك
استمع الى ذلك الصمت المطبق امقتة فى بادىء الامر ثم اعتادة .. لربما احاول ان اجد فية بعض السلام والسكينة
احملق فى سقف حجرتى... احاول ان اتزكر ابتسامتك علنى استطيع ان اخادع الموت لاسرق نفسا اخرا من الحياة
لعلك تشفق على وتفرج عن روحى من الاسر
انتظر......... وانتظر ولكنى فى النهاية ايقنت
لم تؤسر روحى ... ولم تؤخذ رهينة ولم تستسلم
لقد ذهبت اليك بملء ارادتها.
وهنا استسلمت لاخر نفس يخرج من جسدى وانا احملق فى سقف الغرفة علنى ارى وجهك لاخر مرة

12 comments:

Dr.Mohammed Gohary said...

يااااااااااه يا بختوا
ههههههههههههههههههه

وحشتينا يا لميس بجد والله
عود حميد يا شيخه
والموضوع تحفه بجد
اسف اني ما رديتش عليكي

زي ما قولتلك المشكله نتيه بحته

تحياتي
ومسشتني جديدك
كالعاده طبعا أول كومينت
عشان بس تعرفي محدش بيعبرك غيري
هههههههههههههههههه

انا فرحان قوي انك رجعتي للبلوجر

شكرا انك رجعتي لينا

أخوكي
محمد الجوهري

Dr.Mohammed Gohary said...

انا ة كنت مشيت رجعت تاني ازعرط انك رجعتي

لولولولو لي

بس خلاص

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

هو فيه كلام حلو بالشكل ده؟




بجد بجد بجد .. مفيش كلام أقوله
من اول شبح روحك اللي عاوز يعيش مرورا بأنفاسك التي تحاول الحياه بدونه إلي إرادتك التي تأبى طاعتك إلي استسلام صوتك وأعضائك له إلي سقف الحجره إلي إيقانك في النهايه بأن كل هذا فعلته بإرادتك


ايه ده يا بنتي
بجد على ما وصلت للآخر كنت هعيط
مش عارف من فرحتي إن لسه فيه مشاعر في الدنيا ولا من زعلى علي إن مشاعرك دي ملقيتش الشخص المناسب


أخيرا بقه
شوفي يا لميس أنا كنت هبقى أول كومينت لولا الجوهري قال لي بعد ما علق هو
ومن حبه فيا الجامد قوي أخد مني حتى تاني كومينت عشان يخليني انا التالت

ماشي يا جوهري .. لما أشوفك


نورتي تاني يا لميس

تحياتي ليكي

l0ma said...

هههههههههههههه ربنا يخليييييك يا باشا وانا ليا غيرك برضة بس كويس ان البوست عجبك بجد كنت خايفة جدا يطلع مش حلو اكمنى بقالى كتير ما كتبتش بس الحمد للة :]:]
انا عايزة دعاية بقى وفضايح قشطة :]:]
والجديد قريب جدا ان شاء اللة

l0ma said...

بجد ميرسييييي ربنا يخليكو ليا يا رب مش عارفة من غيركو كنت هعمل اية واللة كومينتاتكو دى رجعت فيا الروح ويا محمود اول كومينت او اخر كومينت انت منور على طول وكومينتاتك عندى ليا معزة خاصة يا فنان :]:]

Dr.Mohammed Gohary said...

ههههههههههههههههه

واحنا مالناش غيرك

ياااااااااااه
لوما رجعت والله مانا قادر اتحكم في قلبي من الفرحة
وقريب هشرد مدونتك عالنت مش فضايح بس
عيوني

تسلمي يا لوما يا عسل

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

كومينتاتي ليها معزه؟؟؟

معزه واحده بس؟؟؟؟
زعلتيني هههههههههههههههههههههههه

بجد فرحت والله برجوعك للتدوين

وانتظري المنافسه بيني وبين الجوهري ترجع تاني ومش هاسمح له ياخد أول كومينت

تحياتي يا لوما ... منتظر القادم

Dr.Mohammed Gohary said...

متقدرش يا برنس
قولتلك الا لوما وبعدين سايستك قبل كده وقولتلك انا وانتا واحد
تقوم تقولي منافسه طب هيا منافسه بقا
ووريني هتعمل ايه يا حودجه يا عسل

العب في حته تانيه يااااااا

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

خليكي شاهده يا لوما علي الواد الجوهرى

لو لاقيتيه عمال يعيط في بوست من بوستاته

اعرفي انه مش أنا السبب

ههههههههههههههه

حبيبي يا جوهري

Bosssssy said...

بصراحه كنت محتارة احطلك تعليق فين ولا فين .ماشاء الله انتى عامله مدونات كتير. مش بحسد والله .بس والله كلهم عجبونى وياريت تحطى بوستات جديدة فى مدونه عشان تبقى احلى .بجد ربنا يخليكى للمصريات الغلابه.
والى لقاء اخر.سلاااااام
Pusssssy

l0ma said...

ميرسى يا قمر ربنا يخليكى ومن عنيا من بكرة هحط كل اسبوع بوست جديد فى مدونة عشان تبقى احلى
عشان خاطر بوسى ;)

حدوته مصرية said...

حمد الله على السلامة و البوست حميل

متغبيش تانى

تحياتى